utorok 15. januára 2013

Šatka šatôčka

Minulý víkend bol taký filmíkový – sedenie pred telkou. A pretože u mňa to býva obvykle tak, že zo sedenia je ležanie a z ležania spanie a z filmu potom samozrejme nič nemám, zobrala som si radšej na gauč klbko a háčik.
Pustila som sa do jednoduchej šatky a tak bola po pár filmoch hotová. Zdala sa mi ale jednoduchá až príliš, tak som jej pridala ozdobný okraj.
Dnes som ju oprala a keďže som sa nemohla dočkať, kedy vyschne, nafotila som ju i tak.



Inšpirovala som sa šatkou z Dropsu, popis je tu a ich šatka vyzerá nasledovne:


Ja som ju uháčkovala menšiu a ozdobný okraj som si prispôsobila z tejto dečky.









Použila som priadzu Tiffany od SDS, 40 % akryl / 60 % bavlna. Je príjemná na dotyk, tenučká (v 50 gramoch je až 320 metrov). Škoda len, že z nej nepredávajú viac odtieňov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára