streda 20. marca 2013

Do hneda

Urobila som pred časom zopár štvorčekov a zatvorila ich do krabice ani netušiac, čo s nimi. Ale vždy príde nejaký nápad! Z ktoréhosi blogu som zistila, že dievčatá si vymysleli novú aktivitu, niečo v tom zmysle, že „nasyslili“ – skrátka nahromadili si doma rôzne začaté výrobky a akosi nie a nie ich dokončiť a že by s tým bolo treba čosi robiť. Veru, pomyslela som si, i ja mám takých nedorobkov celkom dosť. Tento týždeň nič nové nezačnem, ale dokončím aspoň jeden výrobok. No a rozhodnutie padlo práve na tieto štvorčeky. Zháčkovala som ich odspodu, podobne ako keď pri štrikovaní spájam háčikom jednotlivé diely k sebe. Zistila som, že sa mi tento spôsob pozdáva viac, než predošlé, ktoré som dosiaľ vyskúšala. Nakoniec som dorobila obrubu. Úplnou náhodou dečka presne pasuje na ikejskú tácku, nebol to vôbec zámer :-)


 


Do pozornosti chcem dať i konáriky: tie so žltými kvietkami sú z drienky. Minulý rok sme už mali na tomto kríku i zopár plodov. Na drienkovicu to ešte nebolo, ale asi by ju u nás ani nemal kto piť… Druhé vetvičky s bielozelenými lístkami a bielymi kvietkami sú veľmi podobné a sú z drieňa. Toto je okrasný ker a získali sme ho zakorenením jedného konárika pred pár rokmi. Odfotím ho, keď bude vonku v plnej kráse, hoci, i v zime je dekoratívny, lebo má krásnu tmavočervenú kôru.


      Táto „vázička“ je historická. Našla som ju na chalupe na povale – a vlastne, vôbec to nie je váza, ale ani netuším, čo by to mohlo byť za nádobu. Tesne pod hrdlom sú totiž dookola otvory a navyše, nádoba mala i malú pokrievku, takisto s otvorom navrchu, tú som ale, žiaľ, niekde zapatrošila. Snáď sa časom zasa nájde. Nech už je to ale čo chce, ako váza ešte určite veľakrát poslúži :-)
 




Pri fotení som si všimla, že priadze na dečke celkom pekne ladia s kobercom. A aby som nezabudla, jedná sa o Rustico od SDS. Háčkované veci z nej sa mi veľmi páčia, lebo priadza má taký froté efekt, výrobky z nej nevyzerajú tak veľmi uhladene ako z obyčajnej rovnej priadze. Škoda len, že je na výber iba zopár odtieňov, aj keď tentokrát mi práve tie prišli vhod :-)



 
 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára