streda 6. marca 2013

S krížikom po funuse?

Asi ho už túto zimu ani nebude treba, teda aspoň dúfam. Ale veď sa do budúcej nepokazí. Klbká, čo som nedávno získala z páraného svetra mi však nedali pokoj, tak som zmajstrovala nákrčník. Aby sa dcérke hodil k bunde, pridala som ešte tmavofialovú bavlnku, najskôr len jednu nitku, potom dve, potom zasa jednu ubrala – také čáry-máry, čo ma práve napadlo :-)
So vzorom som sa netrápila, na začiatku a na konci je po jednom riadku krátkych stĺpikov, ostatné sú dlhé, háčkované sú nie do stĺpikov predchádzajúceho riadka, ale pomedzi stĺpiky. Šírka a dĺžka je na ľubovôli každého.








O výsledok sa dcérenky skoro pobili a keď som menšej prišla dať včera dobrú noc, čudovala som sa, prečo je zakutaná pod paplonom až po uši – a hľa! – uložila sa spať aj v nákrčníku, že keď je taký mäkučký… Škoda, že nebol poruke foťák :-) Ale čo, vlny je dosť, času do budúcej zimy tiež, budú mať možno aj obe – aj s čiapkami. To sa však ešte uvidí…

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára