štvrtok 18. júla 2013

Bábika

Keď som bola malá, dostala som bábiku. Na tom by nebolo nič zvláštne, ale je to vzácna bábika. Má už vyše tridsať rokov. Je oblečená v hlbockom kroji a dostala som ju na pamiatku. Kúpila ju kedysi moja mama a do kroja ju poobliekala teta môjho tatka. Výšivky na kroji pochádzajú od mojej starej mamy, ktorú si ale nepamätám, zomrela ešte pred mojím narodením. Bábika väčšinu času preležala v krabici, lebo ju nebolo kde umiestniť. Pred pár dňami som ju vybrala, pohľad na ňu je neradostný, hoci bola v zatvorenej krabici, prach sa veru dostal i dnu. Aj oblečenie je pokrčené, zležané.
Náhodou som sa o bábike zmienila pred jednou dobrou známou a tá sa hneď podujala na to, že ju dá do poriadku. Nie hneď, lebo teraz je veľa práce na chalupe a v záhrade, ale v zime si na to nájde čas.
Tak sa veľmi teším. Zatiaľ zopár obrázkov len tak zdiaľky:



 


   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára