piatok 9. augusta 2013

Už sa suší!

— ale tentokrát nie cibuľa, ani žiadna liečivá bylinka, ale moje dielo roka, háčkovaný obrus na veľký okrúhly stôl.
Zo začiatku práca pekne pribúdala, ale posledné riadky sa mi zdali nekonečné. Myslím si, že sa tak skoro do ničoho väčšieho nepustím, ostanem pekne pri čiapkach a šálikoch a sem-tam nejakom svetri. Hoci — radšej už som ticho, lebo nezaručujem, že mi niečo nepadne do oka a všetko bude inak… :-)







Obrus som preprala vo vlažnej vode v tekutom pracom prostriedku a nechala voľne sušiť na stole. Stred bude, myslím, ok, to čo visí zo stola bude treba napariť alebo nejako ináč „učesať“. Určite bude i potom nejaká fotka. Ale v tomto počasí nech po mne nikto nechce, aby som brala do rúk žehličku. Keď uháčkovanie trvalo vyše sedem mesiacov, ešte to deň-dva-tri počká :-)
Na zhotovenie bola použitá priadza Rustico (48 % bavlna, 48 % mikroakryl a 4 % polyamid). Háčkovalo sa z nej výborne. Mám ešte zopár klbiek krémovej farby, z tej bude prekvapenie pre Aničku k narodeninám.




Vzor samozrejme rada komukoľvek poskytnem. Ak máte veľký stôl, dosť času a chuť háčkovať, ohláste sa! :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára