streda 15. januára 2014

Obed pri sviečke

Dnes je od rána tma, tma a stále iba tma. Celý deň mi tu svieti pri práci sviečka a tak sa pri sviečke konal i obed.
Uvarila som hŕstkovú polievku so zeleninou a mäsovými guľkami (našla som v mrazničke zvyšok ikejských). Druhý chod obeda bol zo včera. Na stole mám ešte posledný kúsok vianočnej dekorácie — šišky a machovku a prvú jarnú „dekoráciu“ — žeruchu.

   

 Prestieranie pod tanierom je uháčkované z ľanovej nite a na blogu sa už vyskytlo tu.


 





A pretože slniečko sa usilovne ukrývalo, vylepšovala som si náladu a motivovala sa do práce pohľadom na malinový pohár s mascarpone, ktorý sa „odležiaval“ vedľa notebooka na pracovnom stole. Pri takom pohľade hneď ide všetko lepšie od ruky :-)


Nepohrdla by som takou mňamkou veru ani na raňajky :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára