piatok 10. januára 2014

Samé pochúťky

Dievčatá práve odišli do knižnice vrátiť kopu kníh, čo dovliekli domov pred prázdninami a ja som „osirela“. Tak, reku, zvečním na blogu, čo som tento týždeň ukuchtila.
V stredu som mala v pláne brokolicu s tarhoňou. Tarhone ale doma nebolo, tak ju nahradil kuskus s mrkvou, namiesto obvyklého syra sme si dali tofu a ako oblohu čínsku kapustu a paradajku.



Včera som sa pustila do pečenia chlebíka. Tuším som ale mala urobiť rovno dva :-)


 

 
 


Včerajší obed: zemiaky a zelenina (mrkva, patizón, csnak, pór), s pár šampiňónmi upečená na masle s bylinkami (my máme najradšej také, čo sa bežne používajú na pizzu).

   
  


Dnešné pečenie: sladké rožky (lúpačky). Niektoré sú plnené džemom, niektoré sa budú jesť len tak, prípadne s maslom. Dúfm, že aj na víkend na chalupu niečo zvýši :-)

 


 

Na misku s vatou som dnes zasiala žeruchu. Predsa len tej pažitky a petržlenu v skleníku nie je nekonečne veľa. Do skleníka som nasypala zopár semien rukoly. Na vrecúšku sa píše, že sa môže siať celoročne, tak uvidíme.





 Pred západom slnka sa mi naskytol z okna takýto krásny výhľad. Akurát tých drôtov nemuseli elektrikári toľko naťahať.





 


Príjemný víkend a veľa nových zážitkov prajem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára