streda 22. októbra 2014

Končí sezóna


Dnes som asi po týždni nazrela do skleníka. Džungľa! Jeden obrovský ružičkový kel, zopár brokolíc — jedna už pomaly rozkvitnutá (aspoň bude niečo i pre sliepky), posledných zopár rajčiniek, plno-plno asi poldruhametrovej rozkvitnutej bazalky, asi meter štvorcový vňaťového petržlenu, hladkého i kučeravého, a trs pažitky. Ešte som sa nerozhodla, či to do zimy vyhádžem a v skleníku porýľujem alebo či počkám do skorej jari. Ktovie, či bude zima mierna ako pred rokom alebo nás čakajú treskúce mrazy. Necháme sa prekvapiť — a možno i skleník prekvapí.

 






 




A cez dlhé zimné večery nás čaká na povale hŕba orechov na lúskanie a následnú konzumáciu :-)






4 komentáre:

  1. Daniela, mne tie komentáre idú pridávať, anonymne a aj keď som prihlásená, tak neviem, v čom je problém

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to neviem v čom to bolo, ale som rada, že dnes to už ide!!!
    K poslednému príspevku: Ružičkový kel vyrástol do obdivuhodnej výšky, kvitnúca bazalka je nádherná, ani by som ju nespoznala, ale povala s orechmi je nádhernááááá, tá ma teda dostala. U nás sa orechy nepestujú, zrejme by nedozreli, takže pre mňa to je novinka :-)
    K starším príspevkom: Ďakujem za krásne fotočky z výletov!!!
    Prajem pekný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela, som rada, že sa ti nakoniec podarilo odoslať príspevok. Ďakujem za návštevu môjho blogu a za pochvalu.
      Tá povala s orechmi vyzerá romanticky. Keď však orechy donesieme presušené dolu a bude ich treba vylúskať, bude po romantike :-)

      Odstrániť