štvrtok, 20. novembra 2014

Včera ráno


 … sa na chvíľu ukázalo slniečko. Z okna sa mi naskytol takýto pohľad na Plavecký hrad:






Tak som obehla dom a urobila pár fotiek aj iným smerom. Veru, pekná je tá naša dedinka!







Na záver náš orech, už bez jediného lista. A dokonca zrovna aj bez jediného vrabca — a to sa tak často nestáva :-)


Krásny deň všetkým!

2 komentáre:

  1. Vierka, skutočne je tá vaša dedinka krásna!
    A orech je pekný aj bez lístia, vysoký a vyzerá zdravo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela, vďaka za návštevu na mojom blogu!
      Orech je iba na poslednom obrázku, stojí pred naším domom a nie je veľmi starý, má tak max. 20 rokov. Ten veľký strom na predchádzajúcich fotkách na križovatke je lipa. Je ozaj krásna a dosť stará, našťastie ostala na svojom mieste i keď sa stavala benzínka a prerábala cesta pri križovatke.
      Daniela, sledujem tvoj blog a veľmi sa mi páčia tvoje články i výšivky. Ale ospravedlňujem sa, všetko vždy iba prebehnem, nemám čas okomentovať, aj keby som častokrát veľmi chcela. Žiaden tvoj príspevok ale nenechám bez povšimnutia :-) Pekný večer prajem!

      Odstrániť