streda 21. januára 2015

Zebra

 

je vyšitá a dokonca i zarámovaná. Nestáva sa mi často, že niečo tak rýchlo dokončím, no tentokrát sa podarilo. Hneď som sa pustila i do čierno-bieleho vankúša, či i ten mi pôjde tak šup-šup, uvidíme :-)


 


Zatiaľ bude tráviť čas opretá o stenu, lebo izba, kam sa ju chystám zavesiť ešte nie je celkom dokončená. Treba vymeniť paspartu, zatiaľ je tam provizórne biely okraj, ale vyšívacia priadza je krémová. Keď ju pôjdem vešať. sľubujem, že ju ešte raz odfotím a poriadne, bez skla, lebo so sklom nevyzerá na fotke pekne.

Pri písaní príspevku som si spomenula na zebry, ktoré som kedysi odfotila v hodonínskej ZOO:



Na záver vás ponúknem, len tak symbolicky, kúskom môjho slnečnicovo-ľanového chlebíka (či skôr chlebiska).



Prajem krásny deň!
Vierka

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem! Hlavne aby už bola čím skôr dokončená tá stena, na ktorej bude visieť :-)

      Odstrániť
  2. Zebras are wonderful animals - and yours is the best! Great handy craft! Congratulations!
    All my best
    Elisabeth

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your interest and for the compliment. Your blog is interesting and your photos are beautiful. Sincerely, Vierka.

      Odstrániť