streda, 2. marca 2016

O koliesko viac a YARN ALONG 3




Dnes sa pokúsim rýchlo a stručne: už ma svrbeli prsty za háčikom, tak pribudlo jedno koliesko z pamuku a ja môžem opäť prispieť svojou troškou na stránku Ginny. Inšpirovala som sa týmto kobercom. Slovný návod sa mi však nechcelo lúštiť, predsa len som matematička a radšej mám grafy, tak som to dokončila viac-menej od oka. Koliesko bude slúžiť ako prikrývka na nerezovú tácku z Ikey, ktorá nie je nerezová, lebo začala hrdzavieť. Čaká ju teda nejaký náter — a dovtedy koliesko :-)






Neviem kedy a kde, ale na vlastnú škodu vyradili krásnu knižku Vítězslava Nezvala: Věci, květiny, zvířátka a lidé pro deti. Ja som na ňu natrafila v antikvariáte. Aj keď už nie som dieťa a moje dcéry majú už tiež dosť nad 6 rokov, milujeme ju, texty i krásne ilustrácie Jiřího Trnku.








Pár stránok na ukážku:











Dnes som v skrini našla ukryté čokoládky, ktoré boli pre nášho „tatínka“ k narodeninám a zabudli sme mu ich podarovať. Tak sme sa o ne podelili, ja som si ešte chvíľku robila chúťky pri fotení :-)





Vy si tiež nezabudnite osladiť život, či už čokoládkou, nejakou príjemnou aktivitou alebo akokoľvek podľa svojej chuti. Príjemný deň všetkým prajem!
Vierka





9 komentárov:

  1. Věrko, ta dečka je moc hezká a čokoláda jí sluší :o)
    Úplně jsem zůstala zírat na tu knihu, měla jsem ji jako dítě, určitě je u mamky v knihovničce, nádherné ilustrace.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem za pochvalu.
      Na knižky som maniak a moje dcéry takisto. Neprekáža im vôbec čítať české, v hodonínskom antikvariáte by vedeli rozprávať, koľko detských kníh sme si odtiaľ odnosili :-)
      Maj sa krásne! V.

      Odstrániť
  2. What a lovely crochet project! I also love the little expression at the end about sweetening life (I had to use Google translate, so I hope it came through right).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The crochet circle is stunning! and now I want chocolate.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Julia. Sweet chocolat greetings from Vierka.

      Odstrániť
  4. Vierka, dečka nádherná. A tá knižočka, veľmi krásne texty. O tej snežienočke napríklad... Krása... peknú nedeľu. d. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vierka, zrovna som ti dopísala komentár, odoslala som ti a pozerám že som dostala komentár od teba. Neuveriteľné. :):):)Telepatia nejaká..... :):):)
    Ďakujem za koreninový link. Popozerám si. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, to bude asi fakt telepatia :-)
      Musela som utiecť od správ, reku idem si niečo milšie radšej sem na blogy pozrieť. A tvoj ma hneď zaujal. Ja som tak raz pozerala viacero dielov Herbára na nete a tie dievčatá, čo to uvádzajú, boli v jednom dieli práve v tom Sonnentore — tak ma to zaujalo, je to od nás na skok a chystám sa, že sa tam na jar zájdem pozrieť.
      Tak ešte raz — pekný večer a príjemnú nedeľu!

      Odstrániť