streda 2. marca 2016

O koliesko viac a YARN ALONG 3




Dnes sa pokúsim rýchlo a stručne: už ma svrbeli prsty za háčikom, tak pribudlo jedno koliesko z pamuku a ja môžem opäť prispieť svojou troškou na stránku Ginny. Inšpirovala som sa týmto kobercom. Slovný návod sa mi však nechcelo lúštiť, predsa len som matematička a radšej mám grafy, tak som to dokončila viac-menej od oka. Koliesko bude slúžiť ako prikrývka na nerezovú tácku z Ikey, ktorá nie je nerezová, lebo začala hrdzavieť. Čaká ju teda nejaký náter — a dovtedy koliesko :-)






Neviem kedy a kde, ale na vlastnú škodu vyradili krásnu knižku Vítězslava Nezvala: Věci, květiny, zvířátka a lidé pro deti. Ja som na ňu natrafila v antikvariáte. Aj keď už nie som dieťa a moje dcéry majú už tiež dosť nad 6 rokov, milujeme ju, texty i krásne ilustrácie Jiřího Trnku.








Pár stránok na ukážku:











Dnes som v skrini našla ukryté čokoládky, ktoré boli pre nášho „tatínka“ k narodeninám a zabudli sme mu ich podarovať. Tak sme sa o ne podelili, ja som si ešte chvíľku robila chúťky pri fotení :-)





Vy si tiež nezabudnite osladiť život, či už čokoládkou, nejakou príjemnou aktivitou alebo akokoľvek podľa svojej chuti. Príjemný deň všetkým prajem!
Vierka





10 komentárov:

  1. Věrko, ta dečka je moc hezká a čokoláda jí sluší :o)
    Úplně jsem zůstala zírat na tu knihu, měla jsem ji jako dítě, určitě je u mamky v knihovničce, nádherné ilustrace.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem za pochvalu.
      Na knižky som maniak a moje dcéry takisto. Neprekáža im vôbec čítať české, v hodonínskom antikvariáte by vedeli rozprávať, koľko detských kníh sme si odtiaľ odnosili :-)
      Maj sa krásne! V.

      Odstrániť
  2. What a lovely crochet project! I also love the little expression at the end about sweetening life (I had to use Google translate, so I hope it came through right).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The crochet circle is stunning! and now I want chocolate.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Julia. Sweet chocolat greetings from Vierka.

      Odstrániť
  4. Vierka, dečka nádherná. A tá knižočka, veľmi krásne texty. O tej snežienočke napríklad... Krása... peknú nedeľu. d. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vierka, zrovna som ti dopísala komentár, odoslala som ti a pozerám že som dostala komentár od teba. Neuveriteľné. :):):)Telepatia nejaká..... :):):)
    Ďakujem za koreninový link. Popozerám si. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, to bude asi fakt telepatia :-)
      Musela som utiecť od správ, reku idem si niečo milšie radšej sem na blogy pozrieť. A tvoj ma hneď zaujal. Ja som tak raz pozerala viacero dielov Herbára na nete a tie dievčatá, čo to uvádzajú, boli v jednom dieli práve v tom Sonnentore — tak ma to zaujalo, je to od nás na skok a chystám sa, že sa tam na jar zájdem pozrieť.
      Tak ešte raz — pekný večer a príjemnú nedeľu!

      Odstrániť
  6. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    OdpovedaťOdstrániť