utorok 14. augusta 2018

Zákon zachovania hmotnosti



 … v tomto prípade platí :-)
Z klbka pomaly ubúda, šatka naopak rastie. Dnes som chvíľu háčkovala na dvore v altániku, konečne bola znesiteľná teplota a príjemne pod mrakom, spadlo aj zopár kvapiek.
Sľúbila som, že ak sa mi vzor bude páčiť a háčkovanie nevzdám, pripojím aj návod, ak by mal niekto záujem.
Tak, tu sú moje pokroky:



 




 




Návod som síce vyfotila, ale tu je originál:



Häkelschrift Erigeneia



Inšpirovala som sa tu. Na stránke je aj slovný podrobný návod a takisto návod a graf pre ozdobný okraj, ten ale robiť neplánujem, zdá sa mi, že by to bolo už príliš prekombinované. Veď ešte uvidím, čo vymyslím :-)

Vedľa altánika je na letnom pobyte mandarinka, resp. nejaký citrus, ktorého meno nepoznám. Kúpeny kedysi v Lidli, teraz dozrievajú prvé plody, zároveň sú na ňom i ďalšie zelené. Keď kvitol. kvietky omamne voňali. Či budú plody chutné, zistíme čoskoro :-)


  

 


To je na dnes všetko, je bežím zasa kúsok uháčkovať a pozrieť i k vám, čo máte nové.
Majte sa krásne!
Vierka.

7 komentárov:

  1. Vierko, nádherně rozpracovaný šátek. Díky za nákres. A citrusky ať pěkně plodí :-) hezký večer A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, ďakujem! Citrusky ozaj pekne plodia, len mám obavy, ako prezimujú, lebo toto je už tretí v poradí, dva predtým moju opateru neustáli.

      Odstrániť
  2. Už jsem si popis šátku uložila. Tvoje uháčkovaná část vypadá dobře. A teď si prohlédnu Tvůj blog, na který jsem náhodou přišla.
    Přeji hezké dny !
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, super, že som vďaka tvojmu komentáru natrafila na ďalší zaujímavý blog. Hneď ako budem mať trochu viac času, ho prezriem, vyzerá na veľa zaujímavej inšpiráie.

      Odstrániť
  3. Už teraz vyzerá šatka super, si šikovnica!
    A je to jasné - prestávame žiť v miernom pásme, dozrievajú nám citrusy :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Daniela, no ešte keby tie citrusy dokázali vonku aj prezimovať. Ale radšej to neprivolávam, už tie „subtrópy“ u nás trvajú trochu dlho, teploty nad 30 ma už začínajú unavovať. Nejako to ale musíme vydržať :-) Inde majú sopky, zemetrasenia, záplavy, tornáda… a my frfleme na teplo.

      Odstrániť
  4. Začala som čítať aj tvoje staršie príspevky, zdá sa mi, že som už nič nové od teba dávnejšie nevidela tak som sa potešila... a čo nevidím, popis k tej krásnej šatke...vybrala si aj peknú priadzu.

    OdpovedaťOdstrániť