piatok 11. januára 2013

Pletieme, pletieme… piate cez deviate

Nikdy nevydržím dlho pri jednej činnosti. Preto mám vždy začatých súčasne viacero ručných prác. Dnes som si spomenula na sveter, do ktorého som sa pustila ešte v decembri. Ani sa nenazdáme, bude tu jar, vyzlečieme kabáty, svetrík bude treba – len či to do jari stihnem :-)

Pôvodne mal byť pletený iba z priadze Fantazie, ale nakoniec som začala dvojmo, spolu s čiernou Dorou, predsa len som dosť zimomravá.
Dora je 100 % akryl od Madame Tricote a Fantazie je 70/23/7 akryl, bavlna, efektný prameň (asi polyester).

Fantazie vyzerá s tou etiketou ako chudera, ale čo, aspoň ju kúsok lesklého papiera zbytočne nepredraží. Hlavne, že samotná priadza je kvalitná a pekná. Vyrába ju SDS v Českej republike a ich priadze veľmi rada používam.





Radosť na ňu pozerať, určite z nej vymyslím aj nejaký šál.
Tak držte palce, nech pekne a rýchlo pribúda :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára