štvrtok 17. októbra 2013

Cibuľový čaj

Na stránke Kuchařky ze Svatojánu som natrafila na cibuľový čaj. Momentálne som síce zdravá ako repa (klop-klop) — ale čo ak náhodou nejaké bacily zaútočia? Tak reku skúsim, či je to aspoň požívateľné. Po prečítaní diskusie na fb som o tom nebola na sto percent presvedčená…


V recepte sa síce uvádza ošúpaná cibuľa, ale ja som ju zasa až tak dôkladne nešúpala. Pamätám si, že i babka kedysi pri prechladnutí varili bylinkový čaj, do ktorého sa pridávali aj cibuľové šupky. Tak som si povedala, že určite nebudú na škodu a bude to mať i príjemnejšiu farbu. S tou farbou som sa prerátala, na to by muselo byť šúp určite viac a museli by sa variť. Tento „čajík“ je vlastne iba cibuľa zaliata vriacou vodou a vylúhovaná 15 minút pod pokrievkou.
Čo sa chuti týka, vypila som to bez problémov. Kto pozná rôzne tie urologické a žlčníkové a žalúdočné čaje, ten si určite povie — zlatý cibuľový! :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára