piatok 13. decembra 2013

Prezlečený svietnik

Tento týždeň som sa rozhodla prezliecť adventný svietnik do červenej. Inšpirovala ma malá dečka, ktorú som dokončila. Bol to rest ešte od minulej zimy. Bielu som zhotovila takmer pred rokom a začala som i menšiu, červenú, ale nejako som na ňu potom pozabudla. Objavila som ju až nedávno, tak reku, na Vianoce sa zíde. Predloha na obe je odtiaľto.



V svietniku sme mali naaranžované konáriky tuje, ale boli už akési obschnuté a bolo mi ľúto strihať ďalšie. Tak budeme mať pár dní toto plastové prevedenie a po nedeli ho zasa vynovím čečinou privezenou z chalupy. Ozdoby v svietniku sú staré už nejaký ten rok, ale nevadí, nepotrpím si na to kupovať každý rok nové, zdá sa mi to dosť nešetrné. I vianočný stromček máme plastový a poslúži už dvanásty rok. Ale jeho zdobenie počká minimálne do 23. decembra.
  
 

  

 
Od zajtra začíname s dcérenkami vypekať (zatiaľ máme iba medovníčky a na Mikuláša boli kokosové čižmičky, ale tých už niet). Ak sa niečo mimoriadne podarí, určite sa to tu objaví i s receptom :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára