utorok 13. januára 2015

Januárová úroda

 

Nie, to nie sú zabudnuté fotky z minulej jesene! Debničku zeleniny som natrhala v záhrade v sobotu 10. januára. Niekoľko kalerábov gigantov a ružičky kelu sú pre nás, ostatná zeleň a ružové okrasné kely zasa pre naše sliepky — ani tie veru netušili, že im z chalupy donesiem po víkende takúto hostinu. Ešte stále mám na hriadke trochu mrkvy a riadok petržlenu a keďže ani nie je poriadne zamrznutá zem, stále sa dá odtiaľ vybrať zeleninka krajšia než zo sklepa.

   



Stromček sme odzdobili aj celú vianočnú výzdobu zrušili hneď po Troch kráľoch. Novú reťaz s hviezdičkami sme však zo stromčeka zatiaľ neodložili do krabice, ale nechali visieť v obývačke. Keď sa podvečer zotmie, vytvárajú útulnú atmosféru.

 

 
Neoslavovali sme 15. narodeniny, to je naša PF-ka :-) Čokoládová s karamelovým krémom a na vrchu marcipán. Ružičky vymodelovali dievčatá, mne dalo z celej torty najviac zabrať vyvaľkanie marcipánu a jeho umiestnenie na tortu. Pravdupovediac, bola to premiéra. Doteraz som síce upiekla zopár toriet, ale vždy som ich polievala čokoládovou polevou. Baby boli nadšené, ale keby bolo iba po mojom, čokoládová poleva určite zvíťazí :-)



Mimochodom, môj novoročný záväzok (ak sa to tak dá nazvať):  Zdá sa mi, že som písaniu blogu a sledovaniu ďalších blogov a pinterestu venovala neúmerne veľa času. Veľa by som toho chcela vytvoriť, dokonca som dostala pod stromček i nový šijací stroj, ale dni nie sú nafukovacie. Keď sa chcem poriadne venovať robote, deťom, záhrade, chalupe, ručným prácam, vychádza mi z toho len jedna možnosť – obmedziť vysedávanie tu. Nejde predsa o preteky v sledovanosti, ani nemusia všetci vedieť všetko o každom mojom kroku. Bude to pre mňa, „závisláčku“, ťažké, ale snáď sa mi podarí menej pozerať a viac konať. Čas ukáže.

Vonku to u nás dnes vyzerá na slnečno. Prajem krásny deň všetkým!
Vierka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára