pondelok 16. marca 2015

Keď chlapci nosili sukne




Cez víkend som objavila tieto fotky na chalupe. Značne poškodené, ale je to pamiatka!
Najskôr som si myslela, že sú to moji starí rodičia a tatko. Presesternica ma ale vyviedla z omylu.  Vraj sú to pravdepodobne jej starkí s jej otcom. Ona svojich starých rodičov poznala, žili dosť dlho, moji zomreli ešte pred tým, ako som sa narodila.Takže žena na fotke je sestra môjho starého otca a dieťatko je môjho tatka bratanec. Jeho najbližší príbuzný, nakoľko obaja, on i môj tatko boli jedináčikovia. Ten odev nemá chybu… :-)

 




Rozkvitla záplava snežienok a na bylinkovej špirále začína kvitnúť pľúcnik lekársky. Žiaľ, počasie foteniu neprialo, mrholilo takmer celý víkend a vyčasilo sa až tesne pred naším odchodom.





A ešte sľúbený koláč z minulého týždňa: lístkové cesto a na ňom vajíčka rozšľahané so smotanou, čiernym a provensálskym korením, na tom nakladené plátiky slaninky a na jednej polovici tiež cibuľa (naše deti pečenú cibuľu nemajú rady). Po upečení posypané nasekanou petržlenovou vňaťou a zvyšnými klíčkami z munga. Pochutili sme si, na koláči i na klíčkoch. Teraz som dala nakličovať nahý jačmeň, teším sa, poreferujem, až z neho niečo bude.

 





A takto mi robil spoločnosť náš Oliver:






Krásny deň i celý nadchádzajúci týždeň,
Vierka.

2 komentáre:

  1. Vierka milujem stare fotky, maju svoje obrovske caro...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, ja tiež – a ešte viac staré pohľadnice, ktorých mám celkom slušnú zbierku. Ale i tvoje nové sú krásne :-)

      Odstrániť