pondelok 7. septembra 2015

Po prázdninách – rekapitulácia I.




Moje dievčence sa rýchlo adaptovali na poprázdninový režim, so mnou je to zatiaľ trochu horšie. Posledný prázdninový týždeň sme absolvovali každý deň nejaký výletík do bližšieho alebo vzdialenejšieho okolia. Síce som si prácu v aute vozila so sebou v tablete, ale viete si predstaviť, ako to je na výlete pracovať… :-) A tak som minulý týždeň dobiehala zameškané, hádam už to bude teraz lepšie.

Akurát tie stovky nafotených obrázkov nie a nie spracovať do solídnejšej podoby. Dala som si však záväzok, že postupne ukážem, kadiaľ sme pochodili, aspoň ma to prinúti s totkami urobiť poriadok.
Keďže v pondelok sme celé doobedie čakali na kuriéra, na výlet neostalo veľa času. Tak sme sa vybrali len na malú okružnú jazdu po blízkom okolí. Najskôr sme sa zastavili v Borskom Mikuláši pri rodnom dome Jána Hollého. V Šaštíne sme zavítali do baziliky, nebola som v nej, odkedy je dokončená rekonštrukcia. Kostol je vnútri prekrásny, ale fotiť dnu sa mi zdalo nepatričné. Zo Šaštína sme odchádzali s výbornou zmrzlinou okľukou cez Petrovu Ves, Gbely, Borský Jur na Tomky, kde sme strávili čas pri vodnej nádrži, nebolo však počasie na kúpanie.


 
























Cestou domov sme ešte dievčatám ukázali starodávnu studňu, ktorú dodnes používajú pri cintoríne v Lakšároch. Vyskúšali si, že nie vždy sa k vode dá dostať jednoducho otočením vodovodného kohútika, či zapnutím vypínača na čerpadle :-)














Týmto sme náš kratučký poobedňajší výlet zakončili a ponáhľali sa domov plánovať cestu na nasledujúci deň. Pokračovanie nášho výletníčenia sa mi snáď podarí ukázať čím skôr.

Na záver ešte taká milá drobnosť z našej úrody. Nebyť listov a toho konárika, človek by si myslel, že je to strapec hrozna. A to nám takto výdatne zarodila jedna slivka. Drobné plody, ale sladučké a je ich spústa :-)

Majte sa krásne a užívajte si každučký deň!
Vierka.





2 komentáre:

  1. Vierka ty si toho nafotila...pekný výletík ste si urobili, škoda že už leto končí a hlavne že sa ochladilo...pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi, nafotila, až toľko, že to ešte stále nemám čas všetko potriediť. Teším sa z toho, že i ty si taká výletníčka, rada sa teda pochválim cestovaním aj druhý raz :-)
      Maj sa krásne a vďaka za návštevu na mojom blogu! v.

      Odstrániť