piatok 20. februára 2015

Mal to byť koberček

 
 


… resp. predložka ku vani — možno aj časom bude. Ale keď som ho rozložila na stôl, bolo rozhodnuté, že aspoň dočasne z neho bude malý behúň na stôl.



 


 

 


Ale poviem vám, natrápila som sa. Oproti predchádzajúcehmu koberčeku, kde som ako osnovu natiahla ľanový špagát, tu som použila na pásiky nastrihané tričká. Ako útok je tento materiál fajn, len treba dávať pozor, aby sme „priadzu“ ukladali voľne, neuťahovali. Na osnovu to však nepoužijem už nikdy. Jednak osnova by mala byť napnutá, čo sa u úpletu samozrejme nedalo a tiež na mojich krosienkach sú pre osnovu drážky v dreve, na ktoré nikto nepredpokladal, čo tam ja budem navliekať :-) A tak sa mi moja nepodarená osnova stále vyvliekala a po každom riadku som ju opravovala. Ale dokončila som výrobok a som s ním spokojná, to je podstatné. Najviac sa mi páči ten „neučesaný“ vzhľad a teší ma, že som zasa zrecyklovala materiál, z ktorého by boli akurát tak handričky na umývanie okien :-) Takto opäť nejaký čas poslúži a poteší.

 

Krásny víkend všetkým a teším sa v pondelok na vaše články a výsledky vášho víkendovania.
Vierka


4 komentáre:

  1. Oj, Vierka, ty si šikulka!
    Tie, akože krosná, si kde zobrala?
    A poviem ti, koberček je na zem škoda! S kanvičkou na stole to je krásne!
    Si schopná recyklátorka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vierko, Daniela říká pravdu. Na zem je ho škoda. Jen ať pěkně zůstane na stole! :-) Super recyklačka! Krásný víkend Anička

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá, ďakujem za pochvalu a za radu. Nejaký čas ho nechám na stole a potom sa uvidí. Na koberček naviniem novú osnovu z pamuku, tričiek na recyklovanie je stále dosť :-)
    Daniela, tie krosienka sú z obchodu z hračkami, ja mám odtiaľto: http://www.najhracky.sk/index.php?s=detail&id=258

    OdpovedaťOdstrániť