pondelok 11. marca 2019

Lenivá



– alebo nie?
Určite som lenivá na písanie, inak sa celkom snažím :-)
Aj keď ručné práce už pomaly ustupujú do úzadia a každú voľnú chvíľku trávim vonku, v záhrade doma alebo na chalupe. Občas sa ale ešte vyskytne deň, keď sa von ísť nedá a vtedy sa snažím dokončiť rôzne resty, prípadne si vymýšľam, čo by som ešte vytvorila.
Z novoročného nákupu u Martinky som toho zatiaľ veľa nespotrebovala. Urobila som jeden pulovrik, o ktorom som sa už zmienila, tu je dokončený. Zostalo mi veľa priadze, tak som ho zo zvedavosti odvážila – je ľahučký, neváži ani štvrť kila.




Mala som v pláne teplejšiu šatku z klbka Whirl a trblietavej Stardust, nakoniec som si to ale rozmyslela a k Whirl som pridala jednonitku škoricovej farby. Tak vznikla táto šatka. Nákres vzoru je tu.

  



 




Z Whirl ešte kúsok zvýšilo. Na chalupe som objavila starý navíjač priadze, ešte celkom slušný zvyšok previnula a už špekulujem, čo bude z neho.



 

Z trlietavej priadze Stardust pletiem šál, o ktorom už bola reč tu. Do konca mu ešte z 200 g chýba asi 60, koľko to potrvá, to je zatiaľ vo hviezdach.



Na dnes len toľko, nabudúce Vás už snáď poteším aj nejakými kvetinkami z našich záhrad :-)
Už len poznámočka: uverejnila som tu odkaz na obchod, v žiadnom prípade to však nie je platená reklama. Objednávala som si v ňom už viackrát a s prístupom majiteľky som nadmieru spokojná. Myslím, že si túto reklamu zadarmo bezpochyby zaslúži.

Krásny nový týždeň a veľa slniečka vonku i na duši!
Vierka.



8 komentárov:

  1. Vierka, si šikuľka, porobila si toho veru dosť...krásny pulovrík aj šatka, na takú sa chystám už dlho ale nejako robím stále niečo iné...dcére pletiem sveter, hačkujem veľkončné hračky :))) Ten navíjač na vlnu máme aj my doma, hotová starožitnosť už :) Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Evka! veru, keby sme tak stihli urobiť všetko, čo sa nám páči, to by bolo :-)) Navíjač je super, urobila som si aspoä poriadok vo vlnách, hneď mám takto lepší prehľad a ľahšie sa ukladajú.

      Odstrániť
  2. Tvoja šatka sa mi veľmi páči ... farba, aj vzor ... stiahla som si nákres, ale pustím sa do nej až keď v záhrade bude všetko hotové ... Vierka, maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, takže asi na budúcu zimu, však? Lebo aj podľa seba viem, že keď raz začnem v záhrade, tak to nemá konca - ešte že občas aj prší a nedá sa ísť von :-) Krásny deň!

      Odstrániť
  3. Ste šikulka! Krásny pulover, aj šatka.Vzor na šatku som si uložila,ale chcela by som Vás poprosiť.nevedeli by ste mi poradiť,kde by som našla návod na pletený pulover vkuse,taký ako máte vy. Objednala som si melírovanú vlnu a doteraz som diely zošívala,no tu mi to nesedí. Mala som takú predstavu presne ako máte pulover,len na gombíky. Prosím,nevedeli by ste mi poradiť? Ďakujem. Magda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, ďakujem za návštevu a za pochvalu. Myslím, že celkom zrozumiteľne je návod urobený napr. tu:
      https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8076&cid=24

      Odstrániť
  4. Veľmi pekne ďakujem za radu. Skúsim a dúfam,že sa takto pliesť naučím. Neznášam zošívanie. Veľmi rada budem i naďalej na Váš blog klikať.Prajem pohodovy týždeň a ďakujem! Magda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenivá určite nie. Keď pozerám na Tvoje výtvory, tak pravý opak je pravdou. :):) Šikovná si, Vierka. Mne to tiež s tým písaním nejde kto vie ako. :):) Pozdravujem. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť