piatok 30. novembra 2018

Hviezdička a šálik. Yarn along 6



Ďalšia čiapka dokončená, šálik pomaly pribúda, už len čakám na Evičku, kedy príde zo školy a dohodneme konečnú dĺžku.



Čakanie som si skrátila háčkovanou hviezdičkou – zatiaľ jednou na skúšku, ale prídu ďalšie. Plánujem ich dať na adventný svietnik (či to bude veniec, alebo iný útvar, som sa zatiaľ nerozhodla, uvidím v nedeľu).


Použitá priadza je Glitter, kúpená opäť v Bratislave v minule spomínanom obchode. Mám kúpenú i zlatú verziu, z tej plánujem reťaz na stromček – no, už aby som pomaly začala :-)




Háčkovala som podľa tejto predlohy:

https://mega-tanya.blogspot.com/2015/11/shema-star.html?m=1

 Už som aj zabudla, že som sa kedysi zapájala do Yarn along u Ginny. Opäť som po dlhšom čase natrafila na jej príspevok, tak sa ešte na poslednú chvíľu pripájam k novembrovej sérii. Ide o to inšpirovať priatzeľky svojou pletenou alebo háčkovanou tvorbou, ale aj tým, čo práve čítate. Ja sa čítaním a mnohým, čo s tým súvisí, živím, ale tu dnes mám na ukážku celkom iný „žáner“. Opäť to súvisí s ručnými prácami.
Od Žienky domácej som si pri jednej objednávke vlny objednala zároveň na inšpiráciu dva časopisy predajcu vlny Katia. Sú výborné, v každom je vyše 40 modelov na krásnych veľkých farebných fotografiách a zároveň ku všetkým i podrobné návody. Aby ste nekupovali mačku vo vreci, každé číslo si môžete na internete prelistovať. Tieto dva, ktoré som si ja vybrala, obsahujú modely jesenných doplnkov, ale i svetre, pulovre a bytové doplnky. A čo sa mi na tom ešte páči, že keď si budem objednávať v budúcnosti priadzu tejto značky, budem mať predstavu, ako na hotovom modeli tá ktorá priadza vyzerá. Takže za mňa spokojnosť (a tak ako vždy upozorňujem, že chválim to, čo sa mne páči a nie je to absolútne platená reklama).



Tak nech sa vám darí a nech i vám i de predvianočné tvorenie pekne od ruky!
Krásny víkend!
Vierka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára