nedeľa 3. marca 2013

Človek sa stále učí

… a dnes som sa toho naučila celkom dosť. Prednedávnom zvýšili klbká po dokončení štvorcovej háčkovanej prikrývky a vtedy som si zaumienila, že by z nich mohol byť ešte vankúš. A už aj je. Ibaže z klbiek vyšla iba jedna strana vankúša, čo teraz? Spomenula som si, že na chalupe je brokátová látka z niekdajších závesov, ktorá má dosť podobnú farbu. A fakt – skoro sa s tou vlnou trafili :-) Ale ako skombinovať háčkovaný štvorec s látkou? Špekulovala som kadejako až nakoniec som sa rozhodla pre nasledovné: ušila som celú obliečku na vankúš z látky a na lícovú stranu som háčkovaný diel pristehovala. Možno je to tak i dobre, keď sa vankúš náhodou poškodí, štvorec sa bude dať odpárať a ešte použiť. Navyše, celkom dobre to vyzerá, keď cez dierkovaný vzor presvitá látka s podobným odtieňom. Aspoň mne sa to takto páči. Akurát som bola lenivá dokončiť zapínanie, takže gombičky budú až zajtra, veď bolo treba za svetla ešte odfotiť.

 


   
 
 


Pri tom ma zaujal nápad vytvoriť z fotiek koláž. To mi trvalo, kým som prišla na to, ako sa to robí! Ale podarilo sa. Teda, nie že by to bolo príliš estetické,  hádam nabudúce, ale techniku už ovládam :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára