utorok 5. marca 2013

Keď vonku fúka…

… a ja nikam a nič nemusím, uvarím si čajík a čítam a vymýšľam :-) A dnes sa veru vietor snaží! Vždy keď pozriem na predpoveď počasia a vidím juhovýchodný vietor, v nárazoch 13 m/s, viem, že u nás bude aspoň 26 – ale, všade je niečo, nám zasa nehrozí povodeň, utešujem sa.
Dnes som si to besnenie za oknami spríjemnila bylinkovým čajom a Babičkou Boženy Němcovej (už som ju samozrejme čítala, ale dnes je to pracovne…) a jedným očkom som pokukovala na nádherne rozkvitnutú kalanchou…


 


  

 
… a druhým na moje budúce háčkovanie. V sobotu som si v Rempe kúpila ľanovú niť. Už som teda skúsila háčkovať z kadečoho, ale zo špagátu ešte nie. Naplánovala som si z neho prestieranie, tak som zvedavá. Cez víkend skúsim :-)



 

 Výšivka na obrúsku sa nazýva hardanger, pochádza ešte z mojich študentských čias – teraz už na také nemám zrak, čas, ani trpezlivosť. Takých obrúskov mám ešte zopár, keď bude nejaká príležitosť, zasa odfotím ďalšie kúsky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára