štvrtok 21. marca 2013

Tričkami už okná neumývam II

Poslušne hlásim – košík dokončený. Po príspevku, kde som ho uverejnila „v procese“, sa mi ozvala jedna pani a radila mi, ako to robiť, aby som mala celé kruhy jednou farbou. Ja to urobiť viem, ale tentokrát som to vôbec nemala v úmysle. Však recyklujem, tak nech je odpadu čo najmenej – tak som háčkovala vždy z jedného klbka dovtedy, kým som ho celé spotrebovala, bez ohľadu na to, či bol kruh celý alebo nie.


 


Košík som doháčkovala, ale to vnútro sa mi nepáčilo. Aj som poschovávala začiatky a konce priadzí, ale i tak to nebolo ono. Tak som vytiahla zo skrine ešte jedno staré sivé tričko, vystrihla kruh s priemerom dna košíka a pás látky široký ako obvod a vysoký ako výška košíka a ušila som milému košíku podšívku.



 


A to by som ani nebola ja – jedna robota dokončená, tak som chytro vytiahla priadze na ďalšie háčkovanie. Tento raz to budú štvorčeky a budem do nich  obliekať na chalupe „štokrlu“. Tak sa nechajte prekvapiť! :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára