štvrtok 14. marca 2013

Prírodné materiály

Obľubujem prírodné materiály, ako sú bavlna, vlna, ale hlavne ľan a konope. Na konopné plátno som kedysi veľa vyšívala, keď už sa blíži tá Veľká noc, tu je odo mňa pre milovníčky krížikovej výšivky jedna inšpirácia:







V poslednom čase som sa viac skamarátila s háčikom. Keď som si kúpila v Rempe cievku ľanovej nite, nevedela som sa dočkať, čo z nej vykúzlim. A vzniklo toto:


 


 

Návod som našla tu.

Materiálu ostalo habadej, tak ešte určite čo-to pribudne :-)
Nedá mi to, aby som neurobila reklamu pánu Bartošovi z Galanty, ktorý tieto nite do Rempa dodáva. Vďaka!




A ešte trochu recyklovania na záver – zvyšok starej konopnej plachty som použila na ušitie, len takých celkom jednoduchých, na menší nákup v neďalekých Potravinách. Dcérky mi ich ale hneď „znárodnili“ a každý piatok sa nimi pýšia cestou do miestnej knižnice.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára