nedeľa 10. marca 2013

Snežienky pre žienky

Ale nieeee! Ku dňu žien som dostala prenádherné kvietky, begóniu a dubium. To druhé bude asi nejaká novinka, v žiadnej knihe o kvietkoch, čo mám doma, som to nenašla.  (O dečke pod begóniou popíšem neskôr, je čerstvo dokončená, ešte ju treba nejako vyrovnať a priháčkovať k nej i niečo „do série“.)



     





 Niežeby snežienky neboli krásne, ale tie mi urobili radosť až cez víkend na chalupe, bolo ich tam neúrekom, vyrastajú zovšadiaľ.

Prvé snežienky, posledný sneh
 

Rastú aj spod múrika

… aj okolo kadibúdky

… aj medzi schodíkmi
 
… aj spod domu
… pod ostružinou



… aj tam, kde patria, na záhone

Tomuto kvietku neviem zistiť meno, nepoznáte ho niekto náhodou?

 


Ale tento náhodou poznám, je to pečeňovník trojlaločný. 


A tak jarne a optimisticky naladená som ostrihala všetok vinič, vyčistila kvetinové hriadky a teraz tu sedím s boľavými krížmi. Jasné, netreba to preháňať, ale to si človek povie až keď už chrbát bolí. Dnes sa už trochu vonku mračí, tak kým zasa vyjde slniečko, to hádam prejde a bude mi zasa dobre – aspoň tak dobre, ako je našej Kamilke :-)


 


 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára